Regulamin Sklepu www.cremello.pl

Niniejszy Regulamin zakupów i korzystania ze Sklepu internetowego www.cremello.pl zwany dalej
Regulaminem, określa szczegółowe warunki i zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym
dostępnym pod adresem internetowym www.cremello.pl
Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu, Polityką prywatności i
przestrzegania ich postanowień.
Siedziba Sprzedawcy:
FHU Cremello Magda Niewiedziała, al. Marcina Kromera 25b, 51-163 Wrocław. Wpisana do
Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod nazwą
FHU Cremello Magda Niewiedziała, adres al. Marcina Kromera 25b, 51-163 Wrocław, NIP 883-174-
20-85, adres poczty elektronicznej biuro@cremello.pl, nr telefonu 798-541-907.
Kontakt ze Sprzedawcą:
poprzez pocztę elektroniczną: biuro@cremello.pl (24h/7)
telefonicznie pod numerem telefonu 798-541-907 w godzinach pracy Sklepu (Pon-Pt, 9.00-21.00, Sb,
9.00-21.00).

§1
Definicje

Ilekroć w Regulaminie mowa jest o:
Sprzedawca- należy przez to rozumieć Magdę Niewiedziała prowadzącą działalność gospodarczą pod
firmą FHU Cremello Magda Niewiedziała, NIP 883-174-20-85, REGON 022461706, adres e-mail:
biuro@cremello.pl
Sklep- sklep internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod adresem internetowym
www.cremello.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonać zakupu Towarów.
Klient– każdy podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem
i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być
umowa sprzedaży; kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964

nr 16, poz. 93 ze zm.).
Konsument– osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej za pośrednictwem Sklepu nie związanej z
jego działalnością gospodarczą lub zawodową, nieposiadającą dla tej osoby charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
Produkt –to rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie.
Zamówienie- to złożone z wykorzystaniem formularza dostępnego
w Sklepie oświadczenie woli Klienta określające: rodzaj, liczbę, wybrany sposób zamawianych
towarów, sposób dostawy, płatności oraz dane klienta stanowiącej ofertę zawarcia umowy sprzedaży.
Umowa sprzedaży– to umowę zawartą na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż przez
Sprzedawcę Towaru na rzecz Klienta zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
Usługa świadczona drogą elektroniczną- to usługa dostępna pod adresem internetowym
www.cremello.pl, która jest świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na
zasadach określonych Regulaminem, tj. usługę Konta obejmującą jego założenie i utrzymywanie w
ramach Sklepu oraz usługę formularza Zamówienia.
Rejestracja– to dokonywana czynność przez Klienta z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego w
celu założenia Konta, przy użyciu którego może on dokonywać zakupu Towarów oferowanych przez
Sprzedawcę;
Konto– to indywidualny, oznaczony loginem i hasłem zbiór informacji, w którym gromadzone są w
szczególności dane Klienta oraz informacje dotyczące dokonanych Zamówień.
Login- to adres e-mail Klienta, konieczny do uzyskania dostępu do Konta, podawany przez Klienta
przy Rejestracji.
Hasło- to ciąg znaków wybranych przez Klienta podczas Rejestracji.
Polityka prywatności– to polityka prywatności dostępna pod adresem www.cremello.pl
Newsletter– elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem
poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom
automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera
zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
Ustawa u prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014
poz. 827 ze zm.)

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
Umowa zawarta na odległość- umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość
do chwili zawarcia umowy włącznie.
Dzień roboczy– jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy.

§2

Postanowienia ogólne

Warunkiem korzystania przez Klienta ze Sklepu jest zapoznanie się z regulaminem, polityką
prywatności i przestrzeganie ich postanowień.Treść regulaminu oraz polityki prywatności jest
nieodpłatnie udostępniana Klientowi przed złożeniem zamówienia, a także może zostać bezpłatnie
pozyskana, odtworzona i utrwalona przez Klienta w każdy czasie za pośrednictwem strony
internetowej www.cremello.pl
Dane teleadresowe przedsiębiorcy umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą pod numerem
telefonu 798-541-907 (opłata standardowa – wg. cennika właściwego operatora), adres poczty
elektronicznej biuro@cremello.pl
adres do korespondencji: FHU Cremello Magda Niewiedziała, al. Marcina Kromera 25b, 51-163
Wrocław.
Przed złożeniem Zamówienia Klient potwierdza, że:
-zapoznał się z treścią i akceptuje wszystkie postanowienia regulaminu oraz polityki prywatności.
-jest pełnoletni oraz w pełni uprawniony do zawarcia Umowy.
-podane przez niego dane osobowe są kompletne, zgodne ze stanem faktycznym oraz nie naruszają
jakichkolwiek praw osób trzecich.
Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem zapewnienia przez Klienta na jego własny koszt:
-sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym pozwalającym na korzystanie z zasobów sieci
Internet
-połączenia z siecią Internet.
-dostępu do indywidualnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
-prawidłowo skonfigurowanej przeglądarki internetowej w najnowszej oficjalnej wersji z włączoną
opcją obsługi plików typu „cookies” (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari,
Opera).Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po

stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu
teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania
i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Aby uniknąć ryzyka wystąpienia takich
zagrożeń Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie,
a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
-niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób
trzecich.
-korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez
użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
-niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej
informacji handlowej (spam).
-korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
-korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku
osobistego.
-korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami
korzystania z sieci Internet.
Informacje o Towarach zamieszczone w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
Informacja o Towarach zamieszczonych w Sklepie nie jest równoznaczna z tym, że Towary są
faktycznie dostępne u Sprzedawcy i jest możliwa realizacja Zamówienia na nie. W przypadku
równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam Towar przez kilku Klientów, może zdarzyć się, że
wybrany Towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku
możliwości zrealizowania jego Zamówienia oraz zostanie przekazana informacja o jak najszybszej
dostępności towaru.
Towar prezentowany w Sklepie może posiadać gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy,
która zasięgiem obejmuje terytorium Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w karcie
gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
Zdjęcia Towarów są umieszczane na stronie Sklepu w celach przykładowych i służą wyłącznie
prezentacji wskazanych na nich produktów. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować

różnice pomiędzy wizualizacją Towaru na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem Towaru
(kolor, proporcje itp.).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach i informacjach
o Towarach, umieszczania nowych informacji, wycofania poszczególnych Towarów prezentowanych
na stronie Sklepu oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.
Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze
Sklepu. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw
Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa – wszelkie
ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść Konsumenta. W przypadku niezgodności
postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną
Klienta.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta
na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z
postanowieniami Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych
umożliwiających realizację Zamówienia/Rezerwacji bez zakładania Konta.
Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce
prywatności opublikowanej na stronach Sklepu.
§3

Założenie Konta

W celu założenia Konta konieczne jest wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego.
Wymagane jest podanie przez Klienta:
-imienia i nazwiska,
-Loginu (adresu e-mail) i Hasła,
-zatwierdzenie podanych danych poprzez wybór opcji „Zarejestruj się”.
Następnie Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na wskazany adres poczty elektronicznej, wiadomość
zawierającą potwierdzenie dokonania Rejestracji, zawierającą link, którego otwarcie przez Klienta
spowoduje założenie Konta.
Klient powinien zachować w tajemnicy ustalone hasło oraz login i nie udostępniać ich osobom
trzecim.

Klient Podczas zakładania Konta może podać również dodatkowe dane, których będzie używał w
celu dokonywania Zamówień.
Założenie Konta jest możliwe również w trakcie składania Zamówienia.
Założenie Konta nie jest konieczne do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do złożenia
Zamówienia.
Klient po zalogowaniu się na swoje Konto może poprawiać bądź aktualizować dane podane w trakcie
Rejestracji, za wyjątkiem Loginu (adresu e-mail), do którego przypisane będzie Konto.
W chwili założenia Konta Klient zawiera ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną w zakresie dotyczącym prowadzenia Konta Klienta w celu zapewnienia pełnej
funkcjonalności Sklepu dla Klienta.
Usługa Konta świadczona będzie nieodpłatnie.
Usługa Konta świadczona będzie przez czas nieoznaczony.
Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Konta, co równoznaczne
jest z żądaniem usunięcia wszelkich zgromadzonych na nim danych. Klient może zrezygnować z
usługi Konta klikając opcję „Usuń konto” dostępną po zalogowaniu się na Konto lub poprzez
wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@cremello.pl

§4

Złożenie Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia/Rezerwacji należy:

-zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
-wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia/Rezerwacji, dokonać wyboru sposobu dostawy
oraz sposobu płatności.
-podać dane osobowe i dane do wysyłki następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub
równoznaczny).
-zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia/Rezerwacji bez rejestracji.
Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia/Rezerwacji bez rejestracji – wypełnić Formularz
Zamówienia/Rezerwacji poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia/Rezerwacji oraz adresu,

na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia/Rezerwacji,
1.-kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem
Zamówienia/Rezerwacji.
-po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” dokonać wyboru sposobu płatności za zamówienie
-opłacić zamówienie.
-rezerwacja na produkt ważna jest przez 24 godziny od daty jej dokonania.
Umowa o świadczenie drogą elektroniczną w zakresie usługi formularza Zamówienia dochodzi do
skutku z chwilą jego udostępnienia w celu złożenia Zamówienia.
Usługa formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i zostaje zakończona z chwilą złożenia
Zamówienia przez Klienta lub z chwilą zaprzestania korzystania z formularza Zamówienia przed
złożeniem Zamówienia.
Usługa formularza Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie.
Złożenie Zamówienia w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia.
W formularzu Zamówienia Klient wskazuje rodzaj i liczbę zamawianego Towaru poprzez dodanie
go do „koszyka”, wybrany sposób dostawy i płatności oraz wymagane dane Klienta:
-imię i nazwisko
-adres dostawy
-adres poczty elektronicznej
-numer telefonu.
Możliwe jest również podanie dodatkowych danych na potrzeby wystawienia faktury VAT, w tym
nazwy firmy oraz NIP. Jeśli formularz Zamówienia wypełniany jest przez Klienta po zalogowaniu
się na jego Konto, powyższe dane uzupełniane są automatycznie na podstawie danych
udostępnionych przez Klienta w trakcie Rejestracji w Sklepie lub później z możliwością ich
modyfikacji przez Klienta aż do chwili zatwierdzenia Zamówienia poprzez wybór opcji
„Zamawiam i płacę” (lub innej potwierdzającej zamówienie z obowiązkiem zapłaty).
W przypadku braku dokonania przez Klienta Rejestracji w Sklepie, warunkiem złożenia
Zamówienia jest dodanie Towaru do „koszyka”, wypełnienie w formularzu Zamówienia
wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki Towarów oraz podjęcie innych
czynności w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.

Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy
sprzedaży Towaru będącego przedmiotem Zamówienia.
Po wysłaniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty przez Sprzedawcę
drogą elektroniczną, na wskazany przez niego adres e-mail.

§5

Cena i oferowane metody płatności

Cena Towaru jest ceną brutto (zawiera podatek VAT) i jest podana w złotych polskich.
Zakup Towaru jest dokumentowany fakturą VAT. Klient w celu otrzymania faktury VAT oznacza
odpowiednie pole w formularzu Zamówienia.
Klient do wyboru ma opcję faktury VAT firmowej lub faktury VAT imiennej.
Cena Towaru nie obejmuje kosztów dostawy Towaru do Klienta oraz ewentualnych kosztów
wynikających z wybranego przez Klienta sposobu płatności.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
-Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
-Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
-Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl–
możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce
informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej www.przelewy24.pl
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z
wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu www.przelewy24.pl.
Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi www.przelewy24.pl – spółka PayPro SA,
ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań. NIP 779-236-98-87, REGON 301345068. Sąd Rejonowy Poznań –
Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS
0000347935, wysokość kapitału zakładowego 5 476 300,00 zł, wpłacony w całości.
Terminy płatności:
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności
kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w ciągu 24 godzin od daty dokonania
zakupu.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient
obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

§6

Warunki dostawy Towaru

Sprzedawca realizuje dostawy Towaru zarówno na terytorium Polski jak i poza jego granicami
Polski.
Koszt dostawy Towaru jest uzależniony od wartości Zamówienia i wybranego sposobu płatności oraz
wybranego sposobu dostawy:
In post paczkomat
In post kurier
In post kurier za pobraniem
z zastrzeżeniem, że koszty dostawy Towaru o wadze ponad 25kg (w przypadku kuriera In post),
lub Towaru o niestandardowych wymiarach mogą być wyższe od kosztów wskazanych powyżej, o
czym Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia.
Koszt dostawy Towaru ponosi Klient.
Dostawa zamówionych i dostępnych Towarów następuje w terminie podanym w opisie Towaru, a w
przypadku zamówień składających się z wielu produktów w najdłuższym terminie spośród terminów
podanych na kartach wszystkich Towarów. Zamówienia zazwyczaj są realizowane w ciągu 2-5 dni
roboczych.
Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem wybranego przez Klienta dostawcy
na adres wskazany w formularzu Zamówienia.
W przypadku wyboru paczkomatu In post, adresem dostawy będzie adres paczkomatu wybranego
przez Klienta w momencie składania Zamówienia.
Dostawa Produktu dostępna jest także poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty
dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane
Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy
oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania
się Umową Sprzedaży.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą
płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia

Umowy Sprzedaży.
Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru
osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 30 dni
roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy
termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do
odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 dni roboczych. O
gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.
Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą
płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia
Umowy Sprzedaży.

§7

Odstąpienie od umowy

Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny składając stosowne
oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie Towaru.
Oświadczenie może być złożone na formularzu znajdującym się w zakładce Formularze , jednak nie
jest to obowiązkowe. Oświadczenie musi być jednoznaczne i mieć formę pisma wysłanego do
Sprzedawcy pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymaną
płatność wyłącznie za zakupiony towar wraz z kosztami dostawy ( licząc koszt dostawy z najtańszą
opcją wysyłki) nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został
poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
i sprawdzenia zwracanego Towaru.
Towar należy odesłać na adres: InPost WRO125M ,Wandy Rutkiewicz 34, 50-561 Wrocław
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia,
w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż
było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych
przez niego dodatkowych kosztów.
Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten
koszt.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w wypadkach określonych szczegółowo w
art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287),
m.in. w odniesieniu do umów:
-o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia,
-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@cremello.pl lub też pisemnie na adres korespondencyjny: FHU Cremello Magda
Niewiedziała, al. Marcina Kromera 25b, 51-63 Wrocław.
Klient nieposiadający statusu konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie
14 dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy
Kodeksu cywilnego.
Zawarte w niniejszym punkcie Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się od dnia
1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Usługobiorcy lub Klienta będącego
osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z

treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§8

Reklamacja Towaru

Sklep CREMELLO stosuje takie same procedury rozpatrzenia złożonej reklamacji co sklep
stacjonarny. Procedury rozpatrywania trwają 14 dni i termin ten jest liczony od dnia złożenia wniosku
reklamacyjnego z państwa strony.
Formularz reklamacyjny pomoże Państwu w zgłoszeniu reklamacji.

Po stronie Kupującego ciąży obowiązek zabezpieczenia i wysłania reklamowanego towaru na podany
adres doręczeń przez Sprzedającego. Kupujący pokrywa koszty przesyłki do miejsca docelowego.

Sklep Cremello ustosunkuje się w terminie 14 dni do wszelkich żądań klientów dotyczących
reklamowanych towarów.
Gdyby Cremello nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to
uznane jest za uzasadnione.
Sklep Cremello jest obowiązane wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w
rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta nastąpi niezwłocznie.
W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć termin na ich zwrot (np. 7 dni od
dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
W przypadku innych kosztów poniesionych przez Klienta w związku z reklamacją Klient może się
ich domagać na zasadach ogólnych. Do odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy
Kodeksu cywilnego o skutkach niewykonania zobowiązań.
Towary dotyczące zwrotów reklamacyjnych należy kierować na adres:

FHU Cremello Magda Niewiedziała
InPost WRO125M ,Wandy Rutkiewicz 34, 50-561 Wrocław

e-mail:biuro@cremello.pl
tel: 798-541-907

Adres do wysyłki formularza:
FHU Cremello Magda Niewiedziała

al. Marcina Kromera 25b, 51-163 Wrocław.

E-mail: biuro@cremello.pl
tel: 798-541-907

§9

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

przez Konsumentów

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do
tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod
adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon:
22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1,
Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach
dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji
na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/)
-wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania
działalności gospodarczej przez Sprzedawcę)
-pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której
zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod
numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 –
18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
§10

Wymiana Towaru

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z
procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Wymiany towaru można dokonać także w każdym sklepie stacjonarnym, jeśli sklep posiada dany
produkt.
Produkty na promocji oraz przecenione wymianie nie podlegają, rabaty cenowe działają tylko w tym
dniu w którym towar został zakupiony.

§11

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Usług
świadczonych drogą elektroniczną oraz zawarcia Umowy sprzedaży.
Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się w polityce
prywatności.

§12

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową
Sprzedaży zostaje wyłączona.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie
będących jednocześnie konsumentami.
W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć
dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to
niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności w Formularzu Zamówienia/Rezerwacji
oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

Klient nie będący jednocześnie Konsumentem może dochodzić swoich uprawnień z tytułu rękojmi za
wady Produktu w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
W wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub w
systemie ratalnym Klient nie będący jednocześnie Konsumentem zobowiązany jest do dokonania
zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa
Sprzedaży stanowi inaczej.
Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem nie będącym jednocześnie
Konsumentem pozostają własnością Sprzedawcy do uiszczenia ceny i kosztów dostawy z tytułu
Umowy Sprzedaży.
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego
jednocześnie Konsumentem korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo
przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi
odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu
aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący
jednocześnie konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie
Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności
przewoźnika.
Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem, bez
względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak
również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z
tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego
jednocześnie konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i
nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie
będącego jednocześnie konsumentem.

§13

Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają
poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem
niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy/Sprzedawcy.
Umowy zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:
zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu Klienci zostaną poinformowani poprzez informacje
na stronie Sklepu.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np.
świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały
zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca
został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała
wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący
konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy
ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych
Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu,
w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone
Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów
Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy
ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27
lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia
2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30

maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
Regulamin obowiązuje od dnia 5 czerwca 2023r.

Shopping Cart